Tymczasowe zasady korzystania z biblioteki szkolnej podczas pandemii COVID 19

  • ZACHOWAJ ODLEGŁOŚĆ

W oczekiwaniu na swoją kolej należy pamiętać o zachowaniu min. 2 metrów odległości między czytelnikami. Przy stanowisku może przebywać jednocześnie tylko 1 osoba.

  • CHROŃ SIEBIE I INNYCH

Obowiązkowo używamy osłony ust i nosa oraz rękawiczek lub dezynfekujemy ręce.

  • ZWROT KSIĄŻEK

Zwrot odbywa się przy wyznaczonym, dezynfekowanym stanowisku. Książki ze zwrotów trafiają na co najmniej 3-dniową kwarantannę.

  • WYPOŻYCZANIE KSIĄŻEK

Czynna jest wyłącznie wypożyczalnia. Obowiązuje brak wolnego dostępu do księgozbioru – książki podaje bibliotekarz.

  • GODZINY OTWARCIA

Wtorek      12.00 – 14.00

Czwartek   8.30 – 12.00

Harmonogram konsultacji dla uczniów klasy VIII od 25 maja

  • język polski – poniedziałek 13.30 – 14.30, piątek 11.00-12.00 mgr Erwina Szul – Kijowska
  • matematyka – poniedziałek, czwartek 12.30 – 13.30 mgr Małgorzata Kielar
  • język angielski – poniedziałek, piątek 14.30 – 15.30 mgr Małgorzata Półtorak
  • język niemiecki – środa 12.30 – 13.30 mgr Stefania Zajdel
  • chemia – wtorek 12.30 – 13.30 mgr Ewelina Kwiatkowska
  • biologia – wtorek 13.30 – 14.30 mgr Ewelina Kwiatkowska

Ważne informacje:

Konsultacje dla uczniów są dobrowolne.

Z zajęć w formie konsultacji, za zgodą rodziców, w szkole mogą korzystać uczniowie zdrowi, bez objawów choroby zakaźnej.

Rodzice i uczniowie powinni zapoznać się z REGULAMINEM ORGANIZACJI ZAJĘĆ REWALIDACYJNYCH, EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ I KONSULTACJI W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 W KROŚNIE W CZASIE EPIDEMII SARS-COV-2 / http://mzs7krosno.pl/index.php/2020/05/21/komunikat-dla-rodzicow/

Zamiar zgłoszenia ucznia do realizacji zajęć w formie konsultacji na terenie szkoły musi zostać wyrażony co najmniej na 2 dni robocze przed planowanymi zajęciami. Informację należy przekazać w formie zdalnej, tj. telefonicznie pod numerem: 13 4200831 lub e- mailowo na adres: sekretariat@mzs7krosno.pl

Przed przystąpieniem do pierwszych zajęć składają oświadczenie, które stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu . Brak podpisanego przez rodziców oświadczenia uniemożliwia wzięcie udziału w konsultacjach.

Uczeń, który w umówionym terminie nie będzie mógł uczestniczyć w konsultacjach, zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie szkołę odpowiednio co najmniej dzień wcześniej, w celu umożliwienia skorzystania z konsultacji innemu uczniowi.

Konsultacje odbywać się będą z zachowaniem wszelkich środków ostrożności, z zachowaniem reżimu sanitarnego, zgodnie ze wskazanym regulaminem.

KOMUNIKAT dla RODZICÓW

            W związku z tym, że od 25 maja 2020 r., dla klas 1 – 3, zajęć rewalidacyjnych oraz konsultacji dla uczniów klas ósmych zostaje przywrócona praca szkoły, bardzo proszę o zapoznanie się z załączonym REGULAMINEM ORGANIZACJI ZAJĘĆ REWALIDACYJNYCH, EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ  I  KONSULTACJI W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 KROŚNIE W CZASIE EPIDEMII SARS-COV-2

Proszę bardzo uważnie przeczytać REGULAMIN, ponieważ umieszczone w nim zapisy będą restrykcyjnie przestrzegane. Rodzice uczniów klas I-III, którzy zgłosili wychowawcom pobyt dziecka od 25 maja 2020 r. w szkole proszeni są o przygotowanie załącznika nr 1 – Oświadczenie rodziców – (wydrukowanie i podpisanie przez obojga Rodziców) oraz dostarczenie przy zgłoszeniu się z dzieckiem do szkoły w dniu 25.05. 2020 r. Niezłożenie dokumentu jest równoznaczne z nieprzyjęciem dziecka do szkoły.

Ze względów organizacyjnych godziny pobytu dziecka muszą być bezwzględnie przestrzegane. Przyjmowanie kolejnych dzieci, po 25 maja 2020 r. możliwe jest tylko i wyłącznie po zgłoszeniu tego faktu, co najmniej dwa dni przed planowanym przyprowadzeniem dziecka.

Obowiązek złożenia Załącznika nr 1 – Oświadczenie rodziców – (wydrukowanie i podpisanie przez obojga Rodziców) mają także uczniowie,  którzy korzystać będą na terenie szkoły z zajęć rewalidacyjnych i konsultacji. 

Informuję również, iż mimo otwarcia szkoły, zajęcia zdalne dla uczniów pozostających  w domu będą nadal prowadzone. 

Zachęcam do kontaktu telefonicznego ( 13 4200831).

                                                                                                       Elżbieta Wilk

                                                                                                       dyrektor MZS 7

DO POBRANIA:

                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

Komunikat dla rodziców uczniów klas I-III

Szanowni rodzice!

W związku przywróceniem od 25 maja zajęć opiekuńczo-wychowawczych z możliwością prowadzenia zajęć dydaktycznych dla uczniów klas I-III bardzo proszę Państwa o poinformowanie wychowawców, czy Państwa dziecko będzie korzystało z zajęć na terenie szkoły. Zebrane informacje posłużą mi do zorganizowania zajęć w reżimie sanitarnym zgodnie z wytycznymi GIS, MZ i MEN. Bardzo proszę Państwa Rodziców o przekazanie niniejszej informacji do wychowawców klas, do soboty 16 maja do godz.12.00. Jednocześnie zwracam uwagę na wytyczne GIS, MZ i MEN dotyczące zasad działania szkół od 25 maja i proszę o zapoznanie się z nimi https://www.gov.pl/web/edukacja/wytyczne-gis- mz-i-men-dla-szkol-podstawowych .

Pozdrawiam, życzę zdrowia i dziękuję za współpracę Elżbieta Wilk